Опис мода OGS Evolution Мод спрямований на розширення як квестовой, так і action складових гри. Спробою внести багато нового і цікавого, без шкоди балансу гри. Отже, що ж у ньому? Для початку, розписувати сотню дрібних пунктів типу "збільшили / зменшили зростання головного героя" не будемо - це смішно. Тому будуть виділені основні моменти, багато унікальних, які можна побачити тільки в нашому моді. А про деяких говорити взагалі не буду, хай стануть сюрпризом. Покращення Псевдоквіксейви представляють собою звичайні повні сейви, зробити які можна порівняно швидко з головного меню. Як цим користуватися. Перебуваючи в головному меню (для виходу в нього з гри натискаємо клавішу Esc) натискаємо: - F6 або F7 - для здійснення сейва з ім'ям "pseudoquicksave" або його завантаження. Цей сейв перезаписується кожен раз при використанні, що схоже на звичайний квіксейв. - F8 - для здійснення сейва з ім'ям виду: "pqs_внутріігровое ім'я локаціі_ігровой день_час_мінута". Це дозволяє без особливих проблем створювати сейви без необхідності вручну набирати їх ім'я. Звичайно, якщо Ви зробите повторний сейв протягом однієї ігрової хвилини - він замінить. Однак, будьте обережні і не захоплюйтеся, своєчасно видаляючи неактуальні сейви. Велике число сейвів може викликати "пригальмовування" при відкритті меню завантаження. Нове в прохождненіі - Нові сюжетні і несюжетние квести і персонажі. Під фріплеї починається новий цікавий сюжет. - Головний герой може стати зомбі, і в цьому стані може говорити з іншими зомбі, виконати деякі квести альтернативним шляхом. - Змінено точки переходів між рівнями - Зона стала ширший. На новому просторі теж відбувається дійство. - Додані нові переходу між рівнями. Відкриваються в міру проходження сюжету. - Гнучкі відносини між фракціями і ГГ. Деякі сюжетні квести можна пройти абсолютно різними шляхами граючи за різні фракції. - При лікуванні пораненого ворога, він може стати одним, а може з тим же успіхом підірвати себе разом з Меченим. - Нові торговці. У кожного своя маленька історія. - Бар піддається атакам різних групіровок. - На локації і в продаж доданий транспорт, який був повністю перероблений. Він гранично адекватно поводиться з точки зору фізики, тисне монстрів і непісей і не летить у космос в аномаліях. Тим не менш, остерігайтеся аномалій «карусель» - сильні їх примірники цілком здатні підняти в повітря і сильно пошкодити навіть БТР. Нове в графіку: - Включені нові графічні спецефекти: - У Барі не продихнути через сигаретного диму. У приміщеннях, де з труб йде пара все затягнуто клубами пари, біля вогнищ є дим і т.п. - Для додання ефектності аномалій та стрільби включений мод "Particles Enchantments". - Включений "Panoramic Mod", який додає в гру панорами і правильну зміну часу доби. - Більша різноманітність в костюмах сталкерів, новачків, бандитів. Зомбовані сталкери тепер реально виглядають як зомбі. - Включений мод SkyGraphics, який можна зручно налаштувати через конфігуратор. Нове в геймплеї - Псі-Викид, пси мутанти. Як і ГГ, зомбі може стати майже будь-НПС. Контролер дуже небезпечний противник. - Радикально покращуваний АІ НПС. НПС сплять, оббирають трупи, збирають кинуті речі, нервово реагують на тикання зброєю в обличчя, намагаються нормально воювати (розбираються в зброї, використовують різні гармати в залежності від ситуації, перезаряджаються поза боєм, використовують підствольні гранатомети), намагаються не лізти в аномалії і пси-зони і т.д. Під час Псі-Викиду НПС намагаються сховатися, тому що можуть перетвориться на зомбі. - Динамічні новини: про напади мутантів і запрошення на них пополювати, про що насувається викиді, повідомлення про смерть сталкерів. Деякі повідомлення залежать від часу доби. Зв'язок не працює в підземеллях і відключається під час Викиду. - Додані матюгальнік на базі Свободи, радіо Борова, радіо в укритті новачків, з яких йде випадкова музика. Під час Викиду репертуар радикально змінюється. У бункері Сидоровича музика теж випадкова. - Нові укриття від Викиду. - "Динамічний вогонь у вогнищах" - тепер якщо навколо багаття ніхто не сидить, вогонь в ньому не горить. (Функція працює тільки на динамічному освітленні) - "Б'ються лампочки" - тепер якщо стрельнути по лампочці вона потухне. Так само був змінений ліхтарик і додані світлові гранати. (Функція працює тільки на динамічному освітленні) - Багато нових предметів: "BIORADAR" - Детектор живих істот, якщо розмістити їх на поясі, то на карті відображуватиметься місце розташування мутанта. "GPS-маячок" - дозволяє ставити мітки на карті. "Детектор хв". "Автодоктор". - Додані частини мутантів всім монстрам, у яких їх не було. Сидоровичу, Барменові, Сахарову додані сюжетні квести з ними в розділі "Чи є для мене робота". - Для костюмів використовується динамічний худ. Тобто тепер якщо на вас одягнений костюм з протигазом, то на світ ви будете дивитися через його скла. Так само візуально відображається ступінь пошкодження костюма. Система Худов зроблена таким чином, щоб не можна було одночасно одягнути два протигази, якщо одягається костюм з вбудованою маскою, то протигаз автоматично знімається. - У костюми високого класу вбудована автоматична система введення антирадіаційні препаратів з голосовим супроводом. - Треба бути дуже обережними при прийомі ліків, можна померти від передозування. - Нова зброя і боєприпаси. Зброя вводилося не для кількості, а тільки для додання унікальності кожної угрупованню. Вся зброя була збалансовано так, щоб у грі не було "абсолютного зброї", у кожного стовбура є свої достоїнства і недоліки. Можна встановлювати протипіхотні міни. - Мінігани можна підняти і стріляти з нього тільки одягнувши екзоскелет - це данина реалізму, тому що в реальності імпульс віддачі з нього перевищує 400 кг-м / с, тобто з рук без особливого спорядження стрільба з нього неможлива фізично. - Нові унікальні стволи зі своїми унікальними моделями. Багато моделей були зроблені спеціально для мода. - Нове спорядження: екзоскелети військових, вчених, бандитів, протигаз, ремкомплект, нова їжа, нові медикаменти. - Нові артефакти і трансмути. Останні для вас за певну суму виготовить Вчений на Янтарі. Можна отримати артефакт, що роблять деяких монстрів нейтральними до ГГ. - Різноманітність в діалогах з сталкерами (окрема! Подяка! Вампірусу за допомогу в їх написанні). Сталкери можуть розповісти якийсь анекдот. Якщо допомогти іншому сталкеру під час Псі Викиду, він може вам подарувати що-небудь. - Більша різноманітність в анімації НПС. Курять, грають на губних гормошках біля багаття, чухаються, поглядають далечінь і т.п. - Нові монстри і мутанти, як на основі старих, так і зовсім нових. - Викиди тепер реально небезпечні - як головний герой, так і непісям, потрапивши під ударну хвилю викиду можуть загинути або зійти з розуму. При цьому пошкодження залежать від типу одягненою на вас броні і близькості до центру Зони. Броня так само отримує серйозні пошкодження. Системні вимоги > Microsoft ® Windows ® XP (Service Pack 2) / Microsoft ® Windows ® 2000 SP4 > Тип процесора: Intel Pentium 4 2.0 Ghz / AMD XP 2200 + > 512 Мб ОЗУ > 10 GB вільного місця на жорсткому диску > 128 MB DirectX ® 8.0 сумісна карта / nVIDIA ® GeForce ™ 5700 / ATI Radeon ® 9600 > DirectX ® 9.0 сумісна звукова карта > Кабельне або xDSL підключення з низькими затримками для гри по локальній мережі та / або мережі Інтернет > Клавіатура, миша Рік випуску: 2009 Жанр: Mod Розробник: OGSE Team Видавництво: OGSE Team Мова інтерфейсу: Укр. Мова озвучення Укр. Розмір 1.51 Gb Завантажити (Скачать | Download) з LetItBit.net
|