5:17 PM
gamespro.org.ua - Безкоштовні ігри на всі платформи

Microsoft і Machinima рекламували Xbox One в рамках «типового маркетингового співпраці» | культиватор pubert



Представники Microsoft і Machinima опублікували заяву про недавнє угоду, за якою авторам пропонували додаткову винагороду в 3 долари США за рекламу Xbox One . Як стало відомо, компанії назвали договір « типовим маркетинговим співпрацею ». Компанія Machinima пропонувала авторам роликів 3 бонусних долара за кожні 1000 переглядів , за умови , що у відео буде використано 30 секунд геймплея ігор на Xbox One , а також усне згадка про нову консолі. Представник порталу спростував інформацію про те , що авторам заборонялося говорити про угоду Machinima і Microsoft.
«Співпраця між Machinima і Microsoft було типовим маркетинговим угодою для реклами Xbox One в грудні. Команда The Xbox не заявляв якісь окремі вимоги по контенту або відгуки на контент. Будь конфіденційна інформація і умови є стандартними умовами угод Machinima . Конфіденційність пов'язана з самою угодою , а не з існуванням самої рекламної акції » , - йдеться в заяві. Купить выгодно культиватор pubert можно на сайте aist-green.com.ua. Як з'ясував, таким чином , угода залишалося в рамках закону. Акція була розрахована на 1,25 мільйона переглядів із загальним бюджетом в 3 750 доларів США . Водночас , стало відомо , що видавець Electronic Arts також вдавався до подібних рекламним кампаніям для реклами своїх ігор , включаючи Battlefield 4 і Need for Speed ​​Rivals .
Компанія пропонувала авторам роликів набагато більші суми за рекламу своїх продуктів. Так авторам пропонували 10 доларів за рекламу FIFA 14 і Plants vs. Zombies 2 і 15 доларів за рекламу Madden NFL 25. За умовами акції, авторам необхідно було продемонструвати окремі моменти в іграх. Приміром, в Battlefield 4 необхідно було продемонструвати, яким чином можна знищити хмарочос. За даними, акція поширювалася лише на ігри для Xbox One і PlayStation 4.
Теги:
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: