Команда Frictional Games , розробники серії жахів Amnesia і SOMA , вказали команді The Creative Assembly на помилки в дизайні Alien : Isolation . Як стало відомо, розробники говорять про два основні помилки , які допускають багато розробників .
За словами Томаса ГРИПАСЬ ( Thomas Grip ) , першою помилкою є велика кількість кат- сцен із зображенням страждань і насильства , які насправді не страшні . Якщо гравці не знаходять кат- сцену страшної , вони можуть просто розслабитися і відпочити від напруги. Команда Frictional Games вважає , що гравців треба постійно тримати в напрузі , і одним з кращих засобів для цього є достатньо жорстоке «покарання» за смерть .
«Думаю, треба знайти правильне розуміння смерті в грі. Якщо персонаж гине, це треба вважати провалом в грі. Це так само змушує задуматися над одним цікавим питанням - що може бути гірше смерті? І відповідей на нього дуже багато », - пояснив Грип.
Друга типова помилка для розробників ужастиков - дозволити гравцям близько розглянути монстра. Як з'ясував, дизайнер Frictional вважає, що якщо гравець бачить монстра в метрі від себе або дивиться прямо на нього, його уяву перестає працювати. А саме уява малює найстрашніші картини у свідомості гравців.
Команда Frictional Games зараз трудиться над грою SOMA, реліз якої запланований на 2015 рік.
Посетив сайт http://archeage-wiki.ru/shaman.html вы можете прочитать информацию о Шамане.
|