Команда Bungie Studios спочатку замислювала свій новий шутер Destiny як гру від третьої особи. Як стало відомо, арт-директор проекту, Райан Елліс (Ryan Ellis), зізнався, що на початкових етапах розробки в грі не було перспективи від першої особи.
Елліс був одним з чотирьох осіб в команді, які першими почали роботу над Destiny. За словами засновника проекту, розробники Bungie «визначилися з основою» нового шутера, але в процесі створення гри міняли багато з її елементів.«У свій час у нас був тільки вид від третьої особи. У грі досі залишилися деякі елементи з цією перспективою. Це важливо геймплея і показує деякі видовищні рухи персонажів і броню, яка у вас є. Але ми хотіли зробити захоплюючий екшн і тому вирішили, що перспектива від першої особи нам більше підходить », - розповів Елліс.
Destiny готується до виходу 9 вересня 2014. Гра з'явиться на консолях нового і старого поколінь.
Посмотреть пусеты из белого золота на сайте www.golden-gross.ru.
|