Творець DayZ вважає , що компанія Valve позбавила розробників від необхідності в видавців . Як стало відомо, з появою програми раннього доступу в мережі Steam гравці самі зможуть грати роль видавця , що позитивно позначається на розвитку ігрової індустрії.
Традиційно роль видавця в процесі розробки відеоігор полягала у фінансуванні проекту , допомоги рекламними і маркетинговими матеріалами і поширенням готових продуктів. Програма раннього доступу перекладає всі ці функції на співтовариство фанатів , які часто краще видавців поширюють інформацію про свою улюблену гру і фінансують розробників .
«Концепція програми раннього доступу позбавляє розробників від необхідності співпрацювати з видавцями в традиційному сенсі , враховуючи функціонал цифрового розповсюдження. Ігрове співтовариство стає вашим видавцем , дистриб'ютором і маркетологом - набагато більш сильним і швидким , ніж будь-яка видавнича компанія в світі. І вони працюють абсолютно безкоштовно », - пояснив Дін Холл ( Dean Hall ) .
«В результаті , сподіваюся , видавці переоцінять свою роль з появою цієї нової парадигми і попрацюють над своїми недоліками і вирішать проблеми , які є в Steam Early Access . Виробники консолей вже почали розвиватися в цьому напрямку , намагаючись розвинути підтримку інновацій в своїх нових іграх для нових консолях , прагнучи роздобути нову гру на зразок Minecraft або DayZ ».
Альфа-версія DayZ з'явилася в минулому році за програмою раннього доступу в мережі Steam. За даними, навіть на ранній стадії понад 1,7 мільйона копій було продано за неймовірно короткий термін.
Отличные флеш игры мотоциклы на сайте u-games.ru.
|